Wymiana i zwroty

Masz 14 dni na zwrot lub wymianę towaru na inny model, kolor lub rozmiar. Wyjątkiem są produkty personalizowane, uszyte pod wymiary klienta takie jak czapki, opaski, odzież z indywidualnym haftem, produkty ze sklepu uwzględniające zmiany kupującego*

PROCEDURA ZWROTU:

1. Pobierz i wydrukuj FORMULARZ ZWROTU

2. Czytelnie wypełnij i podpisz oświadczenie zwrotu.

3. Zapakuj towar wraz z oświadczeniem zwrotu i dowodem zakupu.

4. Wyślij paczkę na adres podany w formularzu.

PROCEDURA WYMIANY:

Procedura wymiany towaru jest taka sama jak procedura zwrotu.

1. Pobierz i wydrukuj FORMULARZ WYMIANY

2. Czytelnie wypełnij i podpisz oświadczenie wymiany.

3. Zapakuj towar wraz z oświadczeniem wymiany i dowodem zakupu.

4. Wyślij paczkę na adres podany w formularzu.

5. Złóż i opłać nowe zamówienie.

WAŻNE!

Prosimy o zwrot towaru z oryginalnymi metkami bez śladów użytkowania.

Towar nie musi być zapakowany w oryginalne opakowanie wysyłkowe, o ile jest odpowiednio zabezpieczony, tak aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

Zwrotów nie przyjmujemy osobiście w siedzibie Sklepu. Zwracany towar prosimy wysyłać za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej. Prosimy również o zachowanie numeru do śledzenia nadanej przesyłki.

Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Zwrot środków dokonywany jest jedynie na konto bankowe Klienta.

Zwrot środków za zakupiony towar oraz za jego dostarczenie, otrzymasz do 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas paczki. Zwrot zostanie wykonany przelewem na rachunek bankowy.

Więcej informacji dotyczących zwrotu znajdziesz w REGULAMINIE

PROCEDURA REKLAMACJI:

1. Pobierz i wydrukuj FORMULARZ REKLAMACJI

2. Czytelnie wypełnij i podpisz zgłoszenie reklamacji.

3. Zapakuj wadliwy towar wraz ze zgłoszeniem reklamacji i dowodem zakupu.

4. Wyślij paczkę na adres podany w formularzu.

WAŻNE!

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od otrzymania przez nas paczki.

Więcej informacji dotyczących reklamacji znajdziesz w REGULAMINIE

*Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.) nie przysługuje konsumentom w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Szukaj na zohapoland.pl

Logowanie

Tworzenie konta

Twoje dane osobowe zostaną użyte do obsługi twojej wizyty na naszej stronie, zarządzania dostępem do twojego konta i dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.

Odzyskiwanie hasła

Zgubiłeś hasło? Wprowadź swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail. Otrzymasz link do utworzenia nowego hasła e-mailem.

KOSZYK (0)

Dodano do listy życzeń! ZOBACZ LISTĘ ŻYCZEŃ